Reacties
Reacties 1 - 15 van 15
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bertine en Nan | Dank jullie wel. We zitten nu te wachten op LAX voor… | 1 okt. '16 |
| De buurtjes | Nan & Bertine, Mochten jullie dit nog lezen; wij… | 1 okt. '16 |
| De buurtjes | Hay guys! So hey, dat ziet er allemaal prachtig uit!!!… | 29 sep. '16 |
| Amy | Hee paps en mams, Jullie verhalen klinken geweldig!… | 28 sep. '16 |
| Ron Voets | . | 27 sep. '16 |
| Mam | Dit word de reis van jullie leven GEWELDIG>>>>>>> | 25 sep. '16 |
| Bertine en Nan Hanssen | Zoals je aan de reisverslagen ziet, is er maar weinig… | 25 sep. '16 |
| Willia van den Heuvel | Helaas geen foto's. En Yosemite is zo mooi! Had… | 23 sep. '16 |
| Bertine | Thanks guys. Het is een awesome tripp, vol met donuts,… | 23 sep. '16 |
| Gitte en Chris | Hallo motormuizen. Geniet van alles om uch heen haen.… | 22 sep. '16 |
| Amy | Ik ben benieuwd naar alle verhalen! Wij zijn, na een… | 22 sep. '16 |
| De buurtjes | Hello Nan & Bertine, Have fun there on the road!… | 21 sep. '16 |
| Mam | Geniet er van groetjes pap en mam | 20 sep. '16 |
| Mam | geniet er van Groetjes Pap en Mam | 18 sep. '16 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier… | 5 apr. '16 |
![IMG_1264[1]](https://s3.amazonaws.com/aws.reislogger.nl/bertineennan/foto/2467939-s.jpg)
- Bertine en Nan: Dank jullie wel. We zitten…
- De buurtjes: Nan & Bertine, Mochten…
- De buurtjes: Hay guys! So hey, dat ziet…
- Amy: Hee paps en mams, Jullie…
- Ron Voets: .
Alle reacties »