Dag 16, terugreis Newark

1 oktober 2016 - Newark Valley, New York, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig ontbeten op het vliegveld van LAX. Iedereen was op tijd aanwezig dus alles lekker relaxed. Daarna instappen dan maar... aftanken van het vliegtuig wilde niet werken, systmen resetten wilde niet werken, iedereen uitstappen dan maar... we gaan onze overstap missen, hadden maar 1 uur om dit te doen. Na 2 uur in de rij te hebben gestaan voor een andere vlucht, kunnen we kiezen of delen, allemaal opnieuw instappen om in hetzelfde vliegtuig verder te gaan, of de vlucht omboeken. We kiezen voor het eerste en vliegen dan alsnog met een vertraging van 4,5 uur naar Newark. Aansluitende vlucht gemist (shit) en er gaat er maar eentje per dag van Newark naar Amsterdam. Met spoed wordt voor ons een hotel geregeld. Kunnen we in ieder geval in een comfortabel bed de nacht doorbrengen en hoeven niet op het vliegveld te wachten. Hotel wordt geregeld door de luchtvaartmaatschappij, incl 30 dollar aan bonen voor ontbijt en/of avondeten.

Liggen we vannacht in het luxe Marriot aan de luchthaven a 241,00 dollar per kamer (op kosten van United Airlines) met ontbijt.

Komen dus 24 uur later thuis dan verwacht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl