Dag 15, sight seeing LA

30 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gelukkig eens wat later opstaan. Lekker lang ontbijten bij Burger King, want ander eten is hier niet te vinden. Daarna wachten op de bus die ons door LA gaat leiden. We krijgen een 'grande speed tour' van onze buschauffeur. Met de voet op het gaspedaal, scheurt hij door LA, en telkens op tijd remmend voor de hoogtepunten waar wij dan foto's van kunnen maken.

Oms eerste stoppunt is Venice beach, waar we "maar liefst" een half uurtje de tijd krijgen om over de promenade te lopen. Nan vindt weer een leuk t-shirt wat niet in het rek blijft hangen. Daarna in een rotvaart door de rest van Los Angeles. Beverly Hills, Santa Monica Boulevard, Hollywood. Bij deze laatste stoppen we, Hoolywood boulevard, met alle sterren op de grond en het Hollywood-bord in de verte.

Een laatste stop, lunchpauze volgt op Famers market. Eén grote eettent van marktkraampjes, dure prijzen om van te schrikken, maar super leuk om te zien.

De rest van de middag hebben we vrij en kunnen lekker rustig in het zwembad liggen, koffers ompakken en zorgen dat alles erin past. Na een laatste steak bij een restaurant gaan we proberen te slapen, omdat we de volgende morgen al om half 6 klaar moeten staan voor vertrek.