Trainingsdag 6, zonnig

28 augustus 2016 - Roggel, Nederland

Vandaag de hele dag uitgetrokken voor een goede lange rit in de nieuwe motorkleding, die we ook in USA willen dragen. De temperatuur is hiervoor perfect. Lekker briesje, wat zon en soms een wolkje dat zorgt voor een beetje koelte.

Tomtom ingesteld op Breda en rijden maar. Het hele brabanste landschap komt voorbij, weilanden en open velden met redelijk felle windstoten. De bossen rondom Oirschot zorgden weer voor verkoeling. In Oirschot bij "de Burgemeester" een hapje gegeten en daarna verder. Her en der een afsluiting en omleiding vanwege straatfeest of braderie, maar dat mocht de pret niet drukken. Het mooiste uitzicht vanaf de motor was toch het zwevende fietspad Hovenring in Veldhoven.

Een groot bouwwerk hangend aan kabels dat in z'n geheel over het kruisende snelverkeer loopt. Toch ook eens van boven gaan bekijken...

Na 172 kilometer in de billen (want dat ga je echt wel voelen) lekker thuis op de bank gekropen om nog het laatste teleurstellende stuk van Max in de formule 1 te zien.

Kleding en schoenen zitten goed, dus gaat dit mee naar Amerika. We moeten er immers wel 16 dagen in kunnen rondrijden, lopen, zitten, hangen, eten, dus confortabel moet het wel zijn. dagje uit: geslaagd!