Dag 1, vrijdag

16 september 2016 - Badhoevedorp, Nederland

Vandaag in alle rust begonnen aan onze vakantie. Met bus en trein naar Schiphol vertrokken, fully loaded. Jemig, moeten we dit 16 dagen met ons meeslepen!

20160916_114005

Gezellig op 't station van Roermond, wachten op de intercity naar Schiphol. Gelukkig meteen aanspraak, dametje dat naar Den Bosch reist voor een lang weekend met dochter en kleinkinderen. Daarna nog 1,5 uur met de trein, voordat we kunnen uitstappen op Schiphol Airport. Omdat we relaxed willen inchecken, zullen we vannacht overnachten in het Ibishotel in de buurt. Met een eigen shuttlebus kunnen we gratis op en neer. Dus komen we aan bij ons eerste logeeradres: Ibis hotel Badhoevedorp en wie treffen we daar...? Buurman Marcel komt net naar buiten lopen om nog even op Schiphol te gaan kijken naar de vliegtuigen.

Snel even afgesproken om 's avonds nog wat samen te gaan eten/drinken.

20160916_193241

Morgen vertrekken we naar verweggistan, hij richting Zuid-Afrika en wij naar Amerika. Grappig dat je elkaar dan ergens in the middle of Schiphol in een hotelletje tegenkomt.

Nu nog een avond genieten van een bed met schone lakens en een nog niet echt verdiende nachtrust, voordat het avontuur morgen verder gaat..

Onze reis is begonnen...!